McDonnell Douglas F-4 Phantom II
2 participants
aeronewsline :: Accueil :: Histoire :: Aéronefs 1956 à 1965
Page 39 sur 40
Page 39 sur 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: McDonnell Douglas F-4 Phantom II
F-4N
F-4B modernized under project Bee Line, the same aerodynamic improvements as F-4J, smokeless engines.
First flight 4 June 1972; 228 converted.
F-4B modernized under project Bee Line, the same aerodynamic improvements as F-4J, smokeless engines.
First flight 4 June 1972; 228 converted.
Comat- CLUB
- Messages : 1276
Re: McDonnell Douglas F-4 Phantom II
D'accord Comat, je prends la suite !
[Vous devez être inscrit et connecté pour voir ce lien]
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
QF-4N
F-4Ns converted into remote-controlled supersonic target drones.
[Vous devez être inscrit et connecté pour voir ce lien]
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
QF-4N
F-4Ns converted into remote-controlled supersonic target drones.
Solasse- CLUB
- Messages : 1305
Re: McDonnell Douglas F-4 Phantom II
F-4S
F-4J modernized with smokeless engines, reinforced airframe, leading-edge slats for improved maneuverability; 302 converted.
F-4J modernized with smokeless engines, reinforced airframe, leading-edge slats for improved maneuverability; 302 converted.
Solasse- CLUB
- Messages : 1305
Page 39 sur 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Sujets similaires
» McDonnell Douglas F-4 Phantom II
» McDonnell Douglas F-4 Phantom II
» McDonnell Douglas F-4 Phantom II
» McDonnell Douglas F-4 Phantom II
» McDonnell Douglas F-4 Phantom II
» McDonnell Douglas F-4 Phantom II
» McDonnell Douglas F-4 Phantom II
» McDonnell Douglas F-4 Phantom II
» McDonnell Douglas F-4 Phantom II
aeronewsline :: Accueil :: Histoire :: Aéronefs 1956 à 1965
Page 39 sur 40
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
|
|